Inlevermoment kleding/sleutels

Beste Trainers en leiders,

Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor de geleverde bijdrage in dit bijzondere seizoen, ondanks de Corona-stop hebben de meeste teams toch nog even lekker gevoetbald.
Maar dan volgt toch, onvermijdelijk, het einde van seizoen 2019-2020.
En is het weer tijd om alle persoonlijke uitgegeven materialen in te leveren.
Wel wil ik een ieder vragen, voordat de sleutels ingeleverd worden, om zijn
eigen ballenhok netjes achter te laten en persoonlijke spullen eruit te
halen en de kleding gewassen in te leveren als dat van toepassing is.

  • Voor de trainers en leiders van de senioren teams geldt mits ze actief blijven in hun rol dat ze niets in hoeven te leveren.
  • Voor alle jeugdtrainers en leiders geldt dat mits ze actief blijven in hun rol alleen de sleutels ingeleverd moeten worden i.v.m. de nieuwe indeling van de ballenhokken. Alle kleding kunnen zij bij zich houden.
  • Voor de overige trainers en leiders die stoppen graag je sleutels en alle kleding die je in bruikleen hebt van de club inleveren.

Mocht je als trainer of leider nog niet benaderd zijn maar je wilt volgend
seizoen weer een bijdrage leveren, schroom niet om dit aan te geven, we zien jullie allemaal heel graag weer komen.
Dit geldt overigens ook voor alle nog niet ontdekte enthousiaste vaders en moeders, opa’s en oma’s enz.…

Er zullen 4 inlever momenten zijn maak hiervan a.u.b. allemaal gebruik, jullie besparen ons hiermee veel extra werk.

  • woensdag 24 juni van 18.00 tot 20.00
  • zaterdag 27 juni van 09.00 tot 12.00
  • woensdag 1 juli van 18.00 tot 20.00
  • zaterdag 4 juli van 09.00 tot 12.00

Nogmaals bedankt voor jullie inzet en we hopen jullie allemaal volgend
seizoen weer te verwelkomen in welke rol dan ook.

Vriendelijke groet,
Rob Droppert
(facilitaire zaken)
namens het bestuur van sv MZC’11